Friss hír
Megjelent az új könyv
Legújabb képzésünk
Tanári szupervíziós csoport Füzes Ádám vezetésével
Legújabb podcastunk
Legújabb podcast önismeret, megküzdés coaching
Legújabb podcastunk
Legújabb podcast önismeret, megküzdés coaching
Legújabb szakmai anyagunk
Miért idegesítő a jó tanár?
Radics Dávid: Fundamentális teológia jegyzet a gimnáziumok 12. évfolyamának hittanóriára
Viktor Frankl antropológiáját Radics Dávid tanári segédkönyve az európai filozófiatörténetben és a kinyilatkoztatás teológiai megközelítésében egyaránt elhelyezi, egyben rámutat, hogy ez az emberkép a modern pszichológiai gondolkodás és terápiás cselekvés alapja is lehet. Mindezt a fiatal felnőttek, 12.-es tanulók számára érthető, befogadható formában adja elő.
Imre Dóra: A bullying logoterápiás megközelítésben
A PPKE BTK Pszichológia Szak logopedagógia terepgyakorlatának keretében készült írás röviden összefésüli a fejlődéspszichológia, bullying-kutatás és a logoterápia alapfogalmait. A vállalkozás súlyához képest rövid írás alkalmas arra, hogy fontos és gyakorlati vonatkozású párbeszédet indítson a fenti területek között.
Vigh Noémi: Csapatépítő játékok az első osztályfőnöki órákra
Az osztály, a tanulók első találkozásához, a kommunikáció beindításához, a kapcsolatfelvételhez ajánl játékokat az iskolapszichológus elsősorban osztályfőnököknek.
Radics Dávid: Fundamentális teológia jegyzet a gimnáziumok 12. évfolyamának hittanóriára
Viktor Frankl antropológiáját Radics Dávid tanári segédkönyve az európai filozófiatörténetben és a kinyilatkoztatás teológiai megközelítésében egyaránt elhelyezi, egyben rámutat, hogy ez az emberkép a modern pszichológiai gondolkodás és terápiás cselekvés alapja is lehet. Mindezt a fiatal felnőttek, 12.-es tanulók számára érthető, befogadható formában adja elő.
Imre Dóra: A bullying logoterápiás megközelítésben
A PPKE BTK Pszichológia Szak logopedagógia terepgyakorlatának keretében készült írás röviden összefésüli a fejlődéspszichológia, bullying-kutatás és a logoterápia alapfogalmait. A vállalkozás súlyához képest rövid írás alkalmas arra, hogy fontos és gyakorlati vonatkozású párbeszédet indítson a fenti területek között.
Vigh Noémi: Csapatépítő játékok az első osztályfőnöki órákra
Az osztály, a tanulók első találkozásához, a kommunikáció beindításához, a kapcsolatfelvételhez ajánl játékokat az iskolapszichológus elsősorban osztályfőnököknek.